Skip to content

Klachten

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt bij klachten mailen naar info@babai.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurkmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen.  

ODR platform

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Zoek producten